31-08-2010

school

School has started again. En je weet wat er dan gebeurd ?
Goed, hoe is het bij jullie op school ? Beetje leuke klas enzo ? Ik ben overgeplaatst naar het gymnasium terwijl ik gewoon vwo deed, omdat de gymnasium klas meer mensen moest en ik en nog wat andere gemiddeld een 7 of hoger op ons vorige rapport stonden. aan de ene kant vind ik het wel leuk want ik zit nu bij me beste vriendin in de klas, maar anders had ik waarschijnlijk bij mijn andere beste vriendin in de klas gezeten en over het algemeen wel wat leukere jongens en gezelligere mensen. maargoed. Ik ga met school bijna naar Brugge, van 13 t/m 17 september. Dat is dan in een speciale week, op onze school noemen ze dat de SPACE-week, alle letters van SPACE staan ergens voor maar ik weet eigenlijk niet precies waarvoor. ;p iets met projecten enzo. Maar dan gaan we dus met alle 4 Vwo klassen naar Brugge en dat wordt vast super gezellig ! (: Dan ga ik zondag nog even met Anne naar Utrecht, even shoppen en nog wat inkopen doen voor Brugge. daar heb ik ook super zin in want ben voor mijn doen al best niet lang in Utrecht geweest !
Ojaaa, ik ga heeeel misscien naar appelpop ! ik hoop echt dat ik mag van me ouders, want Sanne vroeg of ik meeging maar mijn zus wou ook al gaan, en als zij eerst zoiets plant, als ik het dan wil ben ik in haar ogen gelijk een na-aper. dat is echt vervelend. maargoed, ik hoop dus echt dat ik mag !

ik spreek jullie nog wel !
xoxoxo

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

i love you guys♥