29-03-2010

it's so easy when the whole world fits into your arms

doei lekker weer in eind maart en begin april, ik zal je missen.
Ja dat klopt, het was laatst zo lekker weer he, op school in de pauzes telkens buiten en niet vergeten om een zonnebril in me tas te gooien, maar nu is dat al weer weg. Vanochtend toen ik naar school fietste regende het weer en ik hoorde van mijn moeder dat bij het weerbericht werd gezegt dat er weer natte sneeuw komt. aaargh, frustrerend.

alweer wat foto's door mij.
ik moet eigenlijk alweer huiswerk gaan doen, maar ik vraag me af wat jullie vanavond/deze middag gaan doen? (:
see you x.
(L)

2 opmerkingen:

  1. wow die foto's zijn chill!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hey, thanks for the follow! you're my 100th follower :) i'll follow you too, you have really nice pics but the thing is... i can't understand your posts :P

    BeantwoordenVerwijderen

i love you guys♥