27-02-2010

new-b

Hallootjes,
dit is mn nieuwe blog (: de vorige was een beetje mislukt, en alles moest anders enzo jeweetwel, dus toen dacht ik, waarom moeilijk doen als het ook makkelijk kan? ik maak gewoon een nieuwe. nou TADAAAAAA hier is ie dan. wel heel leuk, zo'n nieuwe blog, maar dan moet je er ook iets leuks op schrijven.
Nou om te beginnen, ik kom net terug van wintersport vakantie, heb vandaag een hele tijd in de auto gezeten, dus ben een beetje dood. ik moet ook eigenlijk heel veel huiswerk gaan doen want ik moet een filmverslag & boekverslag inleveren en heb nog 3 toetsen. maarja, ik dacht, ik kan vast wel even tussendoor een post plaatsen. ;p
Maargoed, ik dwaal af, waar was ik. oja vakantie. op vakantie waren ook allemaal aardige mensen en ook een groepje met meisjes waarbij 1 van 18, ze was heel aardig maar zag er een beetje eng en jongensachtig uit. ze was ook verslaafd aan drugs en is nog niet zo heel lang geleden pas afgekickt, en ze was ook van school getrapt enzo, maar ze praatte ook wel dom, want 1x zei ze zo heel serieus:
'je zou mij nooit horen vechten' haha. niemand hoorde dat ze het verkeerd zei, maar ik en mijn zus wel.
nouja vakantie was heel gezellig en ik deed mijn best om me iedere avond leuk aan te kleden enzo, maar ik moest niet al te moeilijke kleren meenemen van mijn moeder, dus had alleen maar spijkerbroeken mee, maar had eigenlijk ook wel graag rokjes/jurkjes meegewild maargoed.
nou kinders, ik ga maar eens verder met al die verslagen en toetsen, en misschien morgen een nieuwe post. ;)
OOOOOOH STOP
hahaha morgen is mijn VERJAAARDAG! yeeaah. haha je zou je eigen verjaardag maar vergeten. slimmm.
nouja nu ga ik dus echt.
AufwiedersehenIedereen.

nu schiet me gelijk een liedje te binnen:
pia pia pia-no pia-no pia-no
pia pia pia-no pia-pia-no.

1 opmerking:

i love you guys♥